Information
Dalakraft Bredband är stabilt och pålitligt och kommer i flera olika hastigheter. Vilken du väljer beror helt och hållet på dina behov samt krav på din bredbandstjänst.
Oavsett hastighet hjälper den enkla installationsguiden dig att snabbt komma igång. Vid behov finns vår kundservice alltid där för dig – även på kvällar och helger. Om du valt att köpa till vår router kan du dessutom få hjälp via fjärrstyrning vid felsökning för maximalt effektiv och lättillgänglig support.
Köp till router för fjärrstyrd hjälp
Köp till vår egen kvalitativa och kraftfulla wifi-router från Tilgin för maximal prestanda. Dessutom ger routern dig möjlighet att få hjälp med kostnadsfri fjärrstyrd felsökning från Dalakrafts kundservice vid behov.
Håll koll via Mina sidor
På Mina sidor hittar du ditt abonnemangsavtal och kan följa din fakturahistorik, läsa nyheter och ta del av erbjudanden. För att kunna få en samlingsfaktura för både el och bredband måste det vara samma juridiska person som är skriven på båda abonnemangen.
Startinformation
Ångerrätt
När du tecknar avtal på distans har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt Distansavtalslagen. Din ångertid börjar löpa från den dag du ingår avtal om tjänsten. Om vi redan levererat tjänsten till dig och du därefter nyttjar ångerrätten ska du betala för den tid tjänsten har varit tillgänglig. Det innebär att du kommer debiteras för de dagar din tjänst varit aktiv.
Villkor
Betalningsvillkor och betalningsalternativ
Dalakraft Bredband och eventuella tillval faktureras månadsvis i efterskott. Dalakraft erbjuder samfakturering av bolagets el och bredbandstjänst.
- Pappersfaktura: 0:- kr/faktura.
- E-postfaktura: 0:- kr/faktura.
- E-faktura: 0 kr/faktura.
- Autogiro: 0 kr vid e-faktura/mailfaktura.
- Bindningstid 0 kalendermånader.
- Uppsägningstid 1 kalendermånad.
Dalakraft
E-mail: info@dalakraft.se
Telefonnummer: 0771-488000
Öppettider telefon mån-fre: 08.00-21.00
Öppettider telefon lör: 10.00-14.00
Öppettider telefon sön: 10.00-14.00